Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

21 June 2011

Gambar Terbaru Aaron Aziz , Isteri dan Anak-anak

aaron aziz

Dah lama aku tak update pasal artis kita kan? Okay, Kalau dulu aku ada buat satu entri mengenai gambar mesra Aaron Aziz dan isteri . Kali ini aku nak buat satu lagi entri seorang pelakon yang tengah popular Aaron aziz bersama keluarga di satu event Oreo Daddy Dunk di hari Bapa yang lepas.

Pelakon yang tengah melonjak naik ini dengan filem romantis, Noraelena dan watak ganasnya di dalam filem KL Gengster membuat ramai gadis di luar sana tergila-gila dengan Aaron. Haha sorry la girls, abang Aaron sudah kahwin la. Lupakan la niat korang nak menggedik.

Lagi beberap keping gambar keluara bahagia Aaron Aziz dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada MadamMondoq.

aaron aziz

aaron aziz


aaron aziz

aaron aziz

aaron aziz

aaron aziz

aaron aziz

p/s:Kalau nak berkenalan dengan saya, jomlah follow saya di Twitter Dan Facebook.=)

Anda ada cerita atau gosip mengenai artis melaysia yang belum dketahui umum? sila email kepada kami hafizkhazali[at]gmail[dot]com like page Gosip Artis di Facebook

2 comments:

  1. cntiknya isteri si aaron aziz ni..

    ReplyDelete
  2. memang istri aaron cantik............

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top