Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

17 November 2011

(Gambar) Neelofa Bersama Adik Dan Ibu Di Pelancaran Filem Azura


Neelofa yang ditemui baru-baru ini di pelancaran filem Azura di Manhattan 5, Berjaya Times Square Hotel, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, telah membawa ibu kandung beliau dan adik kesayangan beliau sekali bagi memeriahkan lagi majlis tersebut. Apa yang aku tengok menerusi gambar yang aku ambil dari budiey ni, beliau memang cantik seperti kakaknya Neelofa. Kalau aku terpaksa membuat pilihan samada memilih Neelofa atau adik, mungkin aku terpaksa ambil masa setahun. Haha. 

Aku ada persamaan dengan adik Neelofa korang tahu? Persamaannya adalah aku dan adik Neelofa ni mempunyai satu sifat malu. -_- Layan lagi beberapa keping gambar Neelofa dan adik beliau selepas ini. Ops dan tak lupa bakal mak mertua aku nanti. Haha.


Anda ada cerita atau gosip mengenai artis melaysia yang belum dketahui umum? sila email kepada kami hafizkhazali[at]gmail[dot]com like page Gosip Artis di Facebook

5 comments:

  1. mak dye mmg cantik gak...mata kaler jernih kot,tp kakak dye gemok huhu

    ReplyDelete
  2. kalaulah dapat bogel sama2 dgn dier...sure wa fuck pancut dalammmmmmmmmmmm punyer..iskkkk geramnyer

    ReplyDelete
  3. sama lah dgn aku. konek stim tgk neelofa ni

    ReplyDelete
  4. Adek dye (Neelofa) lagi cun dari dye, kalo adek dye msok dunia hiburan kompem lg femes dri si kakak neyh ~

    ReplyDelete
  5. Muka mcm neelofa ni biase je. Tak tau pe yg cantik. Cantik masuk neraka sesuai. Kalo lar org tau perangai sebenar dia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top