Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

20 November 2012

Beego Sudah Bertunang Dengan Linda Hashim


Aktres Linda Hashim telah mengesahkan khabar angin yang menyatakan dia sudah mengikat tali pertunangan dengan aktor Beego pada 3 November lalu.

“Memang benar saya serta Beego telah bertunang pada awal bulan lalu (3 November) di rumah keluarga saya di Bukit Antarabangsa, Ampang”“Memang benar saya serta Beego telah bertunang pada awal bulan lalu (3 November) di rumah keluarga saya di Bukit Antarabangsa, Ampang”

“Tetapi saya minta maaf tidak dapat bercerita lebih lanjut kerana keluarga tidak ingin saya kecoh-kecoh buat masa ini”
Desas-desus pertunangan 2 pelakon itu dipaparkan pada sebuah akhbar mingguan pada Ahad.

Menurut laporan itu, pada majlis pertunangan tertutup mereka, Beego memberikan sebentuk cincin, kek serta buah-buahan sebagai hantaran.


Dkhabarkan juga, Linda akan menerima wang hantaran sebanyak RM25,000 pada majlis perkahwinan yang didakwa bakal berlangsung pada Mac 2013.

“InsyaAllah, sekiranya tiada aral kami rancang bagi melangsungkan perkahwinan pada pertengahan tahun depan. Kami belum putuskan tarikh lagi”

Usaha bagi mendapatkan penjelasan Beego atau nama sebenarnya Md Aszerul Nizam Abdullah, 32, menemui kegagalan apabila aktor itu telah bertindak mematikan telefon bimbitnya.

Linda serta Beego mula dikaitkan menjalin hubungan setelah mereka membintangi drama bersiri Seuntai Kasih pada Jun lalu.

Sebelum ini, Beego pernah mendirikan rumah tangga dengan Intan Shahira Mohd Shahru pada 28 Disember 2007. Namun, perkahwinan itu hanya dapat bertahan selama 10 hari.

Anda ada cerita atau gosip mengenai artis melaysia yang belum dketahui umum? sila email kepada kami hafizkhazali[at]gmail[dot]com like page Gosip Artis di Facebook

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top