Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Pages

06 Mei 2024

Chelsea Vs West Ham United Highlights Video | May 5, 2024


Chelsea memperbaiki peluang mereka untuk memastikan tempat dalam pertandingan Eropah musim depan setelah mengalahkan West Ham 5-0 dalam perlawanan Liga Perdana Inggeris di Stamford Bridge, baru-baru ini.

Mereka hanya memerlukan 15 minit untuk mengambil keunggulan setelah Cole Palmer mencipta gol pembukaan, tetapi harapan West Ham untuk menyamakan kedudukan dipatahkan oleh palang gol yang menolak percubaan Jarrod Bowen.

Artikel berkaitan: Video Liverpool Vs Tottenham Hotspurs May 5, 2024

Chelsea terus mendominasi permainan dan meningkatkan keunggulan mereka dengan gol kedua oleh Conor Gallagher selepas setengah jam permainan, diikuti dengan gol ketiga oleh Noni Madueke enam minit kemudian.

Nicolas Jackson meledak dua gol pada minit ke-48 dan 80 untuk menutup hari cemerlang Chelsea di hadapan penyokong sendiri.

Kemenangan tersebut membantu Chelsea melonjak ke tangga ketujuh dengan 54 mata, mengungguli Manchester United yang juga mengumpul 54 mata tetapi dengan perbezaan gol yang berbeza, sementara The Red Devils mempunyai satu perlawanan dalam tangan yang dijadualkan menentang Crystal Palace pada awal pagi Selasa ini.

Dengan tiga perlawanan yang masih kekal, Chelsea ketinggalan dua mata di belakang pasukan di tangga keenam, Newcastle United, manakala West Ham berada di tangga kesembilan.

Highlights video Chelsea 5-0 West Ham United

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

back to top