Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Pages

05 Mei 2024

Video Highlights Machester City Vs Wolvhampton Wanderes EPL 2024/2025


Manchester City, yang kini memegang gelaran juara, memberikan amaran keras kepada pesaing terdekat mereka, Liverpool, bahawa mereka semakin hampir untuk mengekalkan kejuaraan Liga Perdana Inggeris musim ini. Di Stadium Molineux, mereka menunjukkan ketegasan mereka dengan mengalahkan Wolverhampton Wanderers 5-1.

Dalam pertandingan yang penuh dengan ketegangan, Kevin De Bruyne menunjukkan kehebatannya dengan mencetak empat gol pada minit ke-7, 16, 24, dan 60, menjadikannya sebagai pemain yang paling berkesan dalam saingan liga Inggeris. Raheem Sterling turut menyertai kemuncak kemenangan dengan menjaringkan gol pada minit ke-84. Meskipun begitu, tuan rumah berjaya mengurangkan defisit melalui Leander Dendoncker pada minit ke-11.

Lihat: Chelsea 2-0 Spurs EPL Highlights Video

Kemenangan tersebut, yang merupakan kemenangan ke-28 dalam saingan liga, membawa pasukan yang ditangani oleh Pep Guardiola meraih 89 mata, tiga mata lebih tinggi daripada Liverpool yang dipimpin oleh Jurgen Klopp, dengan kelebihan gol yang signifikan.

Wolverhampton Wanderers, di bawah pengendalian Bruno Lage, masih kekal di tangga kedelapan dalam perlawanan liga dengan 50 mata selepas bermain 36 perlawanan.

Video Machester City 5-1 Wolvhampton Wanderes AFC U23 Highlights EPL 2024/2025

   

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

back to top