Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Pages

05 Mei 2024

Cristiano Ronaldo Hat-Trick Lagi!


Ronaldo dan Mane beraksi cemerlang ketika Al-Nassr meraih kemenangan penting untuk mengekalkan harapan kejuaraan Liga Pro Arab Saudi pada Sabtu. Hanya dalam lima minit, pemain Portugal itu berhasil memecahkan kebuntuan dengan mengambil kesempatan daripada kesilapan clearance yang lemah oleh penjaga gol Wehda, Munir Mohamedi, dan menjaringkan gol. Tujuh minit kemudian, dia menggandakan jumlah golnya selepas mengubah sundulan mudah daripada hantaran Marcelo Brozovic.

Kemudian, Otavio mencatatkan gol ketiga selepas menerima hantaran cemerlang dari Mane. Pemain Portugal itu mengambil langkah di dalam kotak penalti sebelum menghadapi Munir satu lawan satu dan menjaringkan gol dengan cemerlang.

Artikel berkaitan: Video Highlights: Al-Nassr Vs Al-Khaleej Kind Cup Semi Final

Di hujung separuh masa pertama, bintang terdahulu Liverpool itu turut mencatatkan namanya di karta keputusan. Dia menerima hantaran daripada Ronaldo dan melakukan pertukaran pantas satu-dua dengan Otavio sebelum menjaringkan gol.

Ronaldo mencipta hat-trick

Al-Nassr tidak berhenti di situ. Mereka meningkatkan jumlah gol mereka lagi pada minit ke-50 apabila penyerang mereka mencatatkan hat-trick. Kapten Portugal itu membuat larian cemerlang selepas menerima hantaran bola daripada Mane dan menjaringkan gol ke-31 dalam Liga musim ini dan keseluruhan ke-41.

Mohamed Al-Fatil kemudian mencatatkan gol keenam bagi malam itu selepas cubaan awal Meshari Al-Nemer ditolak oleh Mohamedi.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

back to top