Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Pages

07 Mei 2024

Manchester United Vs Crystal Palace Highlights | May 7, 2024


Manchester United mengalami malu di tangga Liga Perdana apabila mereka dibelasah teruk 4-0 oleh Crystal Palace di Selhurst Park.

United tergelincir dua tempat dalam jadual pada hujung minggu walaupun tidak beraksi. Newcastle dan Chelsea kedua-duanya mencatat kemenangan yang bersemangat untuk melonjak melewati United, bermakna pasukan Ten Hag kini berada di tempat kedelapan.

Tidak pernah dalam era Liga Perdana Manchester United berakhir lebih rendah daripada tempat ketujuh, dan oleh itu kemenangan malam ini adalah penting dalam usaha mereka untuk menjamin tempat dalam Liga Europa musim depan.

Ten Hag tanpa Bruno Fernandes dan Scott McTominary. Jonny Evans kembali selepas didedahkan bahawa Harry Maguire mengalami kecederaan dan akan keluar selama tiga minggu.

Artikel Berkaitan: Manchester United Vs Burnley 27 April 2024 Highlights EPL

Walau bagaimanapun, ia adalah malam yang buruk kerana pasukan yang kekurangan pemain itu tidak dapat menandingi pasukan tuan rumah yang mengganas apabila harapan liga Eropah mereka terjejas sekali lagi. Michael Olise dan Jean-Philippe Mateta menjadikan Palace unggul 2-0 pada separuh masa pertama, sebelum gol dari Tyrick Mitchell dan satu lagi gol cemerlang dari Olise menambah nestapa pengurus Erik ten Hag.

Ia adalah penampilan yang teruk sekali lagi yang menyebabkan United kekal di tempat kedelapan dalam Liga Perdana, dan berada dalam bahaya untuk terlepas daripada kelayakan Eropah.

Keputusan masa penuh 4-0


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

back to top