Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Pages

29 April 2024

Indonesia Vs Uzbekistan Separuh Akhir AFC Cup u-23 Live Streaming

 

Witan Sulaeman dan rakan-rakan akan berdepan Uzbekistan dalam separuh akhir Piala Asia U-23 2024. (AFP/KARIM JAAFAR)

Pasukan B-23 Indonesia akan berdepan Uzbekistan dalam separuh akhir Piala Asia B-23 2024. Berikut adalah jadual dan pautan siaran langsung perlawanan tersebut. Perlawanan Pasukan B-23 Indonesia menentang Uzbekistan akan berlangsung di Stadium Abdullah bin Khalifa pada hari Isnin (29/4). Perlawanan ini akan bermula pada pukul 21.00 WIB.

Perlawanan antara Indonesia dan Uzbekistan boleh ditonton secara langsung di stesen televisyen RCTI. Manakala siaran langsung perlawanan boleh diikuti melalui Vision+.

Timnas Indonesia U-23, yang merupakan pasukan baru dalam Piala Asia U-23, telah menunjukkan prestasi cemerlang dengan mencapai separuh akhir. Garuda Muda berjaya melangkah ke peringkat tersebut dengan mengalahkan tiga negara yang memiliki sejarah kuat dalam bola sepak, iaitu Australia, Yordania, dan Korea Selatan.

Dalam perlawanan menentang Korea Selatan, Timnas Indonesia U-23 menunjukkan keunggulan yang jelas. Di bawah pengawasan Shin Tae Yong, pasukan tersebut menguasai permainan dan mencipta lebih banyak peluang.


Sementara itu, Uzbekistan melangkah ke separuh akhir dengan prestasi yang meyakinkan. Pasukan itu telah mencatatkan 12 gol dalam empat pertandingan menuju separuh akhir, dengan purata tiga gol setiap pertandingan.

Lebih menakutkan lagi, Uzbekistan belum kebobolan sepanjang kejohanan Piala Asia U-23 2024. Pasukan seperti Kuwait, Vietnam, Malaysia, dan Arab Saudi tidak mampu menjaringkan gol ke gawang Uzbekistan.

Pemenang di antara Indonesia dan Uzbekistan akan melangkah ke final Piala Asia U-23 serta memastikan tempat dalam Olimpiade Paris 2024.


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

back to top