Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Pages

28 April 2024

Zaquan Adha Sedia Bersemuka Dengan Azmeer


 Bekas pemain kebangsaan, Zaquan Adha mengajak Azmeer Yusof untuk bertemu secara langsung dan berbincang tanpa perlu berkomunikasi melalui kamera tentang orang lain. Zaquan, yang baru-baru ini bersara selepas perlawanan terakhirnya bersama Negeri Sembilan FC, berharap agar Azmeer mempertimbangkan tawarannya untuk bertemu.

Ini menyusul isu yang sedang hangat berkaitan dengan laporan mengenai tingkah laku yang tidak baik seperti buli di kalangan pemain bola sepak profesional. Zaquan ingin mengambil pendekatan untuk berdepan muka bersama bekas rakan sepasukannya itu untuk menyelesaikan segala kekeliruan yang timbul.

"Dalam bulan Ramadan ini, Azmeer Yusof, mari kita bertemu dan berbicara bersemuka. Ramai juga pemain bola muda dan senior yang ingin bertemu. Kita tidak perlu berbicara melalui siaran langsung, jika Azmeer merasa takut, dia boleh membawa pengawal."


"Kami juga ingin tahu apa yang sebenarnya terjadi dari sudut pandang Azmeer. Kami cuba menghubungi Azmeer tetapi tidak berjaya. Mungkin Azmeer sudah menukar nombor. Jika Azmeer ingin bersuara, mari kita bertemu." Zaquan juga berharap agar Azmeer dapat menjadi lebih terbuka untuk berbincang, mengingat beberapa pemain bola sepak juga terlibat dalam isu ini.

"Jangan kata adik bercakap belakang dan menfitnah Azmeer. Sekarang, dengan hati yang terbuka, adik berani untuk bertemu dengan Azmeer. Mari kita berbincang dengan baik. Adik merasa sejak dulu banyak yang Azmeer tulis di Facebook mengaitkan semua pemain bola sepak."

"Tidak salah untuk Azmeer berkongsi pengalaman selama bermain bola, tetapi mengapa perlu menceritakan hal-hal negatif tentang pemain bola sepak kepada umum? Jika Azmeer mempunyai masalah peribadi dengan adik, mari kita selesaikan bersama." "Tidak perlu menyebut nama orang lain untuk melibatkan mereka dalam hal peribadi kita. Azmeer perlu ingat masalah peribadi Azmeer dengan bekas isteri sebelum ini, tetapi adik tidak campur tangan. Belum lagi masalah yang melibatkan Azmeer dengan pemain bola lain," ujar Zaquan di laman Facebooknya.

Zaquan juga ingin memberikan kerjasama terbaik dan bersedia bertemu jika ada masalah antara mereka berdua.

"Adik sentiasa menghormati Azmeer dalam hal solat. Adik tidak nafikan bahawa dahulu Azmeer adalah salah satu pemain bola yang sentiasa menjaga solat, tetapi tidak guna jika di belakang Azmeer adik bercerita tentang keburukan orang." "Okay, cukuplah. Adik tidak pandai bercakap seperti Azmeer. Singkat kata, mari kita bertemu. Azmeer boleh menghubungi adik pada bila-bila masa, saya rasa semua pemain bola memiliki nombor telefon adik. Jika sudah bersedia, hubungi adik. Maaf jika apa yang adik tulis ini mengganggu perasaan," katanya.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

back to top