Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Pages

28 April 2024

Pelancaran Jersi Selangor untuk Musim 2024-2025


 Pada tahun 2023, Selangor FC, yang merupakan naib juara Liga Super, telah memperkenalkan jersi "home" terbaru mereka untuk menyambut cabaran dari pesaing dalam Liga Malaysia dan Liga Juara-Juara AFC 2 (ACL2) bagi musim 2024-25.

Pelancaran jersi, yang dikeluarkan oleh Joma, telah dilakukan secara dalam talian dengan berkongsi video selama 2 minit dan 22 saat serta pelbagai grafik yang menjelaskan mengenai jersi tersebut melalui pelbagai platform media sosial mereka semalam.

Pada musim 2023, Selangor FC mengenakan jersi serba merah tanpa corak.

Tetapi untuk musim 2024-25, mereka mempersembahkan jersi home dengan rekaan yang berbeza, menampilkan corak berjalur menegak merah dan kuning - warna tradisi yang telah menghiasi mereka sejak zaman dahulu.

Sementara itu, pada bahagian depan jersi, logo PKNS dan MBI masih kekal diletakkan di bahagian tengah, manakala logo KHIND dan Extrajoss ditempatkan pada bahu kanan dan kiri pemakai.

Di bahagian belakang, jersi ini disematkan dengan logo Daikin, CITADELPLAY, dan SUGARBOMB. Juga, tidak dilupakan, logo KDEB Waste Management dan MBPJ masing-masing diletakkan di bahagian lengan kanan dan kiri.

Untuk makluman, terdapat dua versi jersi ini, iaitu Elite dan Replica, yang dijual pada harga masing-masing RM249 dan RM149. Pemegang kad RGTC 2024-25 pula berpeluang mendapatkan diskaun sebanyak 10% untuk setiap pembelian jersi ini.

Kedua-dua versi jersi ini boleh dibeli oleh penyokong skuad Merah Kuning bermula hari ini di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ), Kelana Jaya, bermula jam 3 petang semasa berlangsungnya Selangor Asia Challenge (SAC) 2024.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

back to top