Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Pages

28 April 2024

'Orang Gila' Menanam Paku di Bahu Jalan, Lelaki yang Sedang Jogging Cedera

 


Kisah seorang lelaki yang tercedera ketika sedang jogging kerana terpijak paku yang ditanam di bahu jalan telah mencetuskan kecoh di platform X semalam. Kejadian ini menarik perhatian kerana paku tersebut dipasang di atas bahu jalan, yang mana merupakan satu perkara yang tidak biasa.

Jogging di tepi jalan pun sudah tidak selamat. Ada orang yang tidak bertanggungjawab menanam paku. Mungkin dia mempunyai sasaran untuk merosakkan kereta atau motosikal. Berhati-hatilah semua.

Lelaki tersebut benar-benar merasa kesal dengan tindakan "orang gila" yang tanpa bertimbang rasa menanam paku yang membahayakan ramai pihak, termasuk pengguna kereta dan motosikal. Keselamatan ramai menjadi taruhannya.

Oleh itu, sebagai tindak balas, beliau membuat laporan polis kerana kes itu bukan sahaja boleh membahayakan dirinya sendiri tetapi juga orang lain jika dia memilih untuk berdiam diri tanpa melaporkannya kepada pihak berkuasa.

Netizen yang melihat tweet itu turut merasa marah dengan tindakan tidak bertanggungjawab "orang gila" tersebut dan mendoakan agar dia hidup dalam keadaan tidak tenang.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

back to top